Cravings

En sak som finns på min bucketlist är att åka skridskor i Millenium Park en mysig decemberkväll. Eller i Central Park, det skulle också funka. Tänk vad mysigt att åka runt där bland alla juldekorationer och höga byggnader. Julstämmning i luften och kanske lite snö på marken. Blir glad bara jag tänker på det. Det vore väldigt mysigt just nu. Hade inte klagat över att sendera några dagar nu innan jul i en storstad. Mysig stämmning, juldekorationer överallt och bra julshopping. Att åka till Chicago verkar lite oerealistiskt, så jag får övertala någon att åka till Stockholm över en helg med mig. Men om någon känner för att betala en resa till Chicago eller New York så kommer jag inte säga nej. 
 
 
 
 
 
 


SV:
Jaa älska Chicago! bästa staden helt klart :) den är från H&M!
Lycka till med allting, gud vad roligt att åka som utbytesstudent! Kramar

2013-12-17 // 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback