It's beginning to look a lot like christmas

 Andra december. Herregud vad tiden går fort. December är dock en väldigt härlig månad så jag klagar inte. Älskar julstämmningen och allt annat som kommer med december. Däribland min födelsedag :) 
 Lite mer än en vecka sedan jag skrev någonting här sist nu. Det har inte hänt så speciellt mycket under den tiden. Har varit i skolan som vanligt och fortsatt med hela utbytesgrejen. Det är inte klart på långa vägar och det ska vara inne om lite mer än en vecka. *paniken börjar komma* Ska iallafall försöka se till att ta tag i det den här veckan. Det är inte det att jag inte vill ta tag i det. Det vill jag, jag vill komma igång och få det klart. Men jag vet bara inte vart jag ska börja eller ens vad jag ska skriva om. På något sätt så måste jag iallafall se till att få det klart. Writing mode activated. 
 
Såg till att få lite julstämmning i mitt rum under helgen. En ljusslinga och en stjärna i fönstret gör mycket. 
 
 
 
 
 
 


mysigt!

Svar: Eller hur! Hade inte varit helt fel! :)
Amanda

2013-12-04 // 14:22:24

mysiga bilder!

2014-01-03 // 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback