The Carrie Diaries

Min favorit serie just nu måste helt klart vara the Carrie Diaries. Den handlar om Sex and the City Carries skoltid under 1980-talet, och den är såååå bra. Om ni inte har sett den, gör det! Väldigt sevärd enligt mig!   
 
 
 
 
 
 


Måste man ha sätt på Sex and teh city för att se den? Har länge funderat på att se den men har inte sett satc än. Men eftersom att den här utspelar sig före så kanske man kan se den före? eller?

Svar: Nej det skulle jag inte säga, jag hade bara kollat på några få avsnitt av satc innan jag började kolla på tcd och jag hänger med bra ändå :) Så det kommer nog du också göra, och börja kolla på den! Den är grym! Ha det bra! Amanda
Amanda

2014-01-25 // 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback