7 November

Hej! 
 Guess what!? Jag har INGA läxor ikväl! Kommer seriöst inte ihåg sist jag inte hade några läxor. Måste ha varit typ första veckan i skolan, haha. Det är iallafall väääldigt skönt med en sån kväll ibland, skulle inte skada med några fler då och då. 
 Dagen idag har som vanligt spenderats i skolan. Efter skolan åkte jag ner på stan med Maria för att fixa lite saker, vi stannade även på Wayne's för den obligatoriska fikan. Efter det så följde jag med Maria på SKUM ett tag, och sedan åkte jag hem. Ikväll så väntar som sagt en lugn kväll utan läxor. Blacklist ska jag definitivt kolla på också. Gryymt bra serie, om ni inte har kollat på den, gör det! 
 Imorgon så åker jag till Stockholm på hälsomässa med friskvårdsgruppen vilket ska bli jättekul! Vi åker runt 5.30 och kommer hem omkring 22 skulle jag tro. Berättar mer om det imorgon eller på lördag :)
 Ha en bra kväll allihopa, för det ska jag ha!
 
Världens bästa Emilia som ni ser längt till höger i bilden nedanför har precis startat en blogg som jag verkligen tycker att ni borde gå in och läsa! Ni hittar den på www.nattstad.se/emiliakershaw
Hon bloggar om sin tid här i Mora innan hon nästa sommar kommer att flytta till USA.
Vi kommer sakna dig så mycket Emilia! Our little american 
 
 
 
 
 


aaawww amanda så gullig du är! <3

Svar: <3<3
Amanda

2013-11-07 // 20:35:16

åh vilken härlig blogg du har! :D

Svar: Åh tack så jättemycket! Kram!
Amanda

2013-11-08 // 09:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback