Kändisspaning i Stockholm

Hejsan! 
 Kom hem från skolan för ca en timme sedan. Ja vi hade skola idag, på en lördag. Det var öppet hus så vi fick lov att vara med på en öppen lektion under en timme. Men vi är lediga på måndag, så det var definitivt värt det. 
 Lite senare ikväll så ska jag iväg till Natalie och fira henne med några andra. Det ska bli mysigt! 
 
Gårdagen var iallafall väldigt lyckad! Vi kom fram till mässan ungefär vid tio. Vi började med att gå runt inne i mässhallen och lyssnade på en föreläsning om kost. Sedan gick vi och åt lunch och då träffade vi även Molly Rustas! Jag och Maria gick fram till henne och bad om en bild och pratade lite. Hon var verkligen grymt trevlig och så himla fin! 
 Efter lunchen lyssnade vi på D Flex föreläsning om träning och kost.D Flex är föredetta rappare och nu PT till en hel del kända människor, bl.a. Molly Rustas, Marie Serneholt och Mikael Persbrandt. Den var riktigt intressant och hans tankar om träning höll jag helt med om. 
 Efter den så var vi bl.a. på ett yoga pass, ett cheerarobics pass och Katrin Zytomierskas föreläsning om LCHF. Det var imprincip allt vi han med innan det var dags att ta bussen tillbaka till lilla Mora. Några andra i gruppen träffade även Kissie och Paulo Roberto på mässan men de missade vi. Dagen i Stockholm var iallafall jättebra. Vi blev hypade på all gratis Celcius, drack nyttiga (och väldigt äckliga) smoothies, träffade en mässa kända människor och hade verkligen jättekul. 
 
Jag, Molly Rustas och Maria. 
 
Jag och Maria tar en bild för att få gratis Celcius
 
Albena och D Flex
 
Jag och Maria är tydligen väldigt glada
 
 
D Flex la ut en bild på oss på hans instagram *fangirling*
 
Maria, Katrin Zytomierska och Albena 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback