No love allowed

Hejsan! 
 Började denna lördag med att ta en välbehövlig sovmrgon. Somnade alldeles för sent med alldels för mycket i huvudet igår. Under dagen så har jag varit med Maria och även fortsatt med utbytesansökan. Herregud vad mycket det är som ska göras. Läkarundersökningar, vaccinationer, brevskrivande, rekomendationsbrev, SLEP-test, TB-test m.m. m.m, och allt detta ska jag hinna med under en månad. Känns som om det kommer bli stressigt, dessutom är deadlines + Amanda ingen bra kombo. 
 Och det här med brev till värdfamiljen. Vad ska man skriva? Hi my name is Amanda and I'd like to live with you for a year. Nejdå, men jag har seriöst ingen aning. Får lov att tänka ut någonting snabt iallafall. 30 dagar går fortare än man tror. 
 
 


Vacker bild!

Svar: Åh tack så mycket!
Amanda

2013-11-16 // 20:07:44
» Ilse

Hej!
Du värkar ha det jättebra där borta! Jag har kikat in på din blogg några gånger och jag älskar den! Jag blev antagen av STS för att åka iväg nästa höst och jag undrar hur du skrev i brevet till familjen, jag tycker själv att det är JÄTTESVÅRT! Har ingen aning om vad jag ska skriva!

2014-09-17 // 16:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback