10 Okt 2013

Hejsan! 
Hur har eran dag varit? Min har varit hyffsat bra tycker jag. Det har gått lite upp och ner och varit lite segt, men annars helt okej. Jag har varit i skolan som vanligt, och jag slapp göra tyska provet (yayyyyyyyy) pga att jag inte kan skriva med höger hand och jag fick inte göra provet på datorn. Hahaha jag hoppas verkligen att min lärare trodde på mig för annars så kommer han tro att jag kom med världens sämsta bortförklaring, och jag kan seriöst inte skriva just nu. Så jag får väll göra provet när handen är bra igen haha. 
 Ikväll så hade jag och Simon egentligen tänkt att träna, men jag tror jag skippar det. Känner av halsen och vill inte riskera något. Så istället tänker jag nog bara ligga hemma, mysa och kolla på någon bra serie. Låter inte så dumt det heller :) 
 
Bild från när vi besökte Niagarafallen i sommras Jag vet att jag säger det hela tiden men jag saknar det som bara den! 


Tuff bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Amanda

2013-10-10 // 18:27:17

fin bild!!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Amanda

2013-10-11 // 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback