14 Okt 2013

Hejsan! 
 Ledsen för dålig bloggning igår, men jag hade fullt upp och datorn hamnade inte först. Men nu är jag tillbaka iallafall. Redo för en ny vecka. Näst sista veckan innan höstlovet nu, woho! Dagen idag har annars rullat på som vanligt. Slutade tidigt idag så direkt efter skolan åkte jag hem och städade. Det är nämligen så att en representant från AFS kommer hit om ca en haltimme. Gissa om jag är nervös!? Har ingen aning om vad de kommer ställa för frågor eller om jag kommer att behöva prata engelska, vilket bara gör mig mer nervös. Förhoppningsvis så går det bra iallafall. Kan berätta mer ikväll eller imorgon om hur det gick! 
 Wish me luck! 
 
 


fin bild :)

Svar: Tack! :)
Amanda

2013-10-14 // 18:36:25
» Kajsa

himla fin bild ! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Amanda

2013-10-15 // 11:57:31

Stolt Fotograf! tacktack
Amanda din blogg är min favorit! ;) <3

2013-10-15 // 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback