23 Okt 2013

Dagarna rullar på som vanligt. Vaknar, går till skolan, kommer hem, pluggar, tränar, pluggar, sover. Det är imprincip vad jag hinner med. Det är så grymt tråkigt att dagarna ser så himla lika ut. Jag vill bara ut och göra någonting annat. Inte bahöva tänka på skolan och alla läxor. Jag är så himla trött på skolan just nu, så lovet nästa vecka ska bli grymt skönt. Att bara slippa tänka på skolan en vecka och ta det lugnt. 
 Nu ska jag sätta igång att plugga så att det blir klart någon gång. Om jag hinner så kanske jag sätter på något avsnitt av oth eller hittar på något annat, vi får se helt enkelt. Vi hörs sen! 


så fin bild :)

Svar: Tack så mycket! Hösten gör sig bra på bild :)
Amanda

2013-10-23 // 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback