24 Okt 2013

Hejsan!
 Jag vaknade med feber imorse, men åkte ändå till skolan för att göra juridikprov på morgonen. När provet var klart så åkte jag hem igen och gick och la mig och sov. Sedan dess så har jag mest sovit och kollat på oth. Nu känns det lite bättre, men vi får se hur det känns imorgon om jag ska till skolan eller inte. Jag måste se till att vara frisk på lördag iallafall för då ska jag och alla M&Mare åka iväg på hiphop SM. Jag ska dock inte tävla utan bara heja och stötta alla andra och som sagt så hoppas jag verkligen att jag är frisk då. 
 Nu så ska jag sätta mig och kolla på Blacklist, som jag tror redan har börjat btw. Så vi hörs senare!
 
USA. Saknar det lite extra dagar som denna. 
 


Hoppas du kryat på dig och får en frisk helg!

Svar: Tack så mycket! Känns mycket bättre nu så vi får hoppas på det bästa :)
Amanda

2013-10-25 // 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback