6 Okt 2013

Hej!
 Idag har varit en riktig slappdag. Har bara tagit det lugnt, fixat med lite saker här hemma och drogat Miley Cyrus nya album. Försökte även fota lite. Det gick sådär. Jag och kameran kom tydligen inte överens idag, men jag lägger upp lite bilder som blev okej iallafall ikväll. 
 Imorgon så är det måndag igen och om tre veckor så är det höstlov. Jag är så himla skoltrött så det finns inte, så det ska bli grymt skönt med en vecka ledigt. Har dock ingen aning om vad jag ska göra den veckan. Det ända som jag har inplanerat är hiphop SM den 26e och intervju med Explorius den 27e. Kanske åker till Stockholm nån dag också, men vi får se. Något hittar jag säkert på :) 
 Jag lägger som sagt upp några bilder lite senare, så vi hörs då. Ha en fortsatt bra kväll allihopa! 
 
 


Söt :)

Svar: Visst är hon! :)
Amanda

2013-10-06 // 18:20:14

söt!

Svar: Ja eller hur! :)
Amanda

2013-10-06 // 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback