Intervju med AFS

Hejsan!
 Tänkte berätta lite om hur intervjun med AFS gick igår. Vid sju ungefär så kom en representant från AFS hem till mig. Det var en äldre kvinna som själv hade varit utbytesstudent och även haft flera utbytesstudenter boende hemma hos sig. Hon var jättetrevlig och berättade mycket om sitt egna år i USA. Hon hade även med sig en massa papper från AFS och frågor som hon ställde. Det var många frågor som handlade om hur jag är som person, vad jag har för förväntningar och i vilken typ av familj jag skulle vilja hamna i osv. Vissa utav frågorna fick bara jag svara på och vissa fick både jag och Poppo svara på. Hela intervjun var på svenska och hon som intervjuade mig sa att hon skulle skriva en bra rekomendation om mig till AFS, så jag verkar ha gjort ett bra intryck iallafall!  
 Nu väntar en till intervju om en och en halv vecka med Explorius och sedan så får jag bestämma mig för vilken jag ska välja. Spännande spännande! Jag håller er uppdaterade! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback