SM och Explorius

Hej!
 Igår så var jag som sagt på hiphop SM i Västerås hela dagen. Jag gick upp fyra på morgonen för att hinna med bussen som skulle gå vid sex och jag kom hem vid tre imorse. Så det blev en riktigt lång dag, men kul var det! Jag var där och hjälpte till med hår och smink och peppade de lite yngre innan de skulle ut på golvet. M&M tog hem tre av fyra möjligta SM guld, plus en massa andra medaljer i de andra klasserna. Grymt!
 Idag så hade jag en intervju med Explorius i Rättvik, så jag och Poppo åkte dit vid tolv. Jag var hur trött och hes som helst efter igår, men intervjun gick trots det väldigt bra. Jag fick ett väldigt bra intryck av Explorius som organisation och jag hoppas att jag gjorde ett bra intryck också. Jag ska få ett brev hemskickat under antigingen nästa eller nästnästa vecka om jag har blivit intagen eller inte. Jag hoppas verkligen att jag blir antagen för ju mer och mer jag kommer in i den här utbytesstudent grejen, destå säkrare och mer taggad blir jag på att göra det här. Ja jag vill verkligen åka, så jag hoppas att hon som intervjuade mig rekomenderar mig.
 Nu ska jag ner och laga tacos och njuta av att inte ha någon ångest över skola imorgon. Vi hörs senare!
 
Bilder från gårdagen i Västerås.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback