Tuesday night

 Sitter just nu och pratar med Simon över facetime och ska nog snart gå och lägga mig. Idag har jag rensat ur min garderob och även provat smink och kläder inför Emilias halloweenfest på torsdag .Om det går som jag vill så kommer min outfit bli grym. Bilder kommer på torsdag eller fredag :) 
 Föresten så fick jag ett mail ifrån Explorius idag där det stod att jag har blivit antagen till deras high school program! Gud vad glad jag blev! Nu känns det som det verkligen är på gång, jag är faktiskt på väg att åka. Det är med lite blandade känslor jag börjar hela den här processen, men jag känner att jag är redo. Jag vill verkligen detta och jag ska göra allt jag kan för att det verkligen ska bli av. America here I come! 
 


näää ska du åka till amerika som utbytesstudent? fyfarao vad avis jag blir!

Svar: Ja om allting går som planerat så åker jag dit hösten 2014! Jag är verkligen grymt taggad! :)
Amanda

2013-10-30 // 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback