12 Sep 2013

Hej!
 Sitter just nu med min historiebok och föröker lära mig någonting om forntiden. Prov imorgon och jag började plugga nu, bra jobbat Amanda! Jag är, som väldigt många andra i min ålder, expert på att skjuta upp saker till sista minuten vilket verkligen inte är en bra egenskap haha. Nu är iallafall juridikprovet avklarat och även ett tyskaförhör vilket känns väldigt skönt. Dagan idag har annars varit rätt seg. Skrev juridikprovet på morgonen, hade sedan hål och lunch, sedan tyska och samhällskunskap och efter skolan så jobbade jag och ett gäng friskvårdare med ett grupparbete om allemänsrätten. Kul med seg dag. 
 Tänkta bara tipsa om en podcast som jag och antagligen en hel del andra har lyssnat på, nämligen Blondinbella och Pingis podcast för Economista. Jag lyssnade på del ett förra veckan och lyssnade på del två idag och jag tycker verkligen att de är jättebra. Kanske inte riktigt är anpassad för min målgrupp, men det finns mycket som även folk i min ålder kan ta till sig av, typ hur man ska tänka när man ska spara pengar och när man shoppar. Så jag kommer definitivt fortsätta lyssna på den! 
 Tror inte jag hinner lägga upp del 3 idag, men jag ska försöka. Vi hörs senare iaf! 
Kram! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback