14 Sep 2013

Hej!
 Vi hade spinning sista lektionen igår och när jag kom hem var jag helt död, därav inget bloggande. Trodde verkligen inte att det skulle vara så jobbigt som det var, men det var det!
 Annars så har jag haft väldigt fullt upp hela dagen idag. Vaknade omkring 10, gjorde mig i ordning och åkte ner på stan för att fixa lite saker. Sedan så åkte jag till Rättvik för att fira Marcus som fyller år imorgon, så jag blev kvar där ett tag och kom hem vid sju någon gång. Efter det så har jag tagit det ganska lugnt här hemma. Jag har nördat the Carrie Diarys i några dagar nu så jag kollade klart på de sista avsnitten alldeles nyss. Älskar serien! Längtar till säsong 2 (jag tror det blir en säsong 2?) kommer ut! 
 Imorgon så ska vi tydligen städa här hemma (härmar din söndagsstädning Simon), men när det är klart så hade jag tänkt försöka åka och träna lite eller sticka ut och springa. Annars har jag inga speciella planer inför imorgon vilket faktiskt känns väldigt skönt. Veckorna blir så himla jobbiga med fullt schema hela tiden så det känns skönt ibland att inte ha helgerna uppbokade. 
 Nu ska jag försöka sätta ihop del tre som jag har pratat om hur länge som helst. Om jag lyckas sätta ihop det idag så kommer det upp imorgon. Vi hörs då! 
Kram! 
 
Blöt Cora i USA. Ledsen för alla bidler från USA men de är de enda bilderna jag har på min Mac just nu. Alla andra bilder ligger på min PC, men jag ska försöka se till att lägga över några bilder till Maccen så ni får se andra bilder som inte har med USA att göra. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback