21 Sep 2013

Hej! 
 Tänker alldeles strax gå och lägga mig, är helt slut efter dagen idag och jag är dessutom proppmätt vilket inte gör saken bättre haha. Igår så kom som sagt en familj från Örebro hem till oss och idag så har vi spenderat dagen med dem. På förmiddagen åkte vi upp till Orsa Björnpark och var där till tre ungefär, sedan åkte vi ner på Mora och fikade, efter det åkte vi till Maxi och handlade lite och åkte sedan hem, gjorde tacos och har bara haft det mysigt här hemma. Jag tog med kameran upp till Orsa så nu har jag fullt med bilder på en massa olika djur och en massa skog haha. Vädret har varit perfekt hela dagen och det var väldigt mysigt att spendera lite tid med örebroarna :) 
 
 Lägger upp lite bilder ifrån dagen nu, och sen så kan jag lägga upp lite fler i ett annat inlägg :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback