26 Sep 2013

Hej! 
 Idag har jag haft en helt okej dag i skolan. Jag har nada motivation till skolan just nu så dagarna känns lite extra jobbiga och långa. Höstdepp och skoltrötthet skulle jag tro. Dessutom så har det ju blivit så jäkla kallt! Jag som fryser hela tiden annars fryser extra mycket nu. Efter lunch så gick jag runt med min dunjacka inne i skolan för att jag frös så mycket, brrrrr. 
 Jusste såg ni att jag har blivit preliminärt antagen till både Explorius och AFS! Nu väntar intervjuer med båda organisitionerna och sedan så måste jag bestämma mig för en utav dem, och även vilket år jag ska åka, vart jag ska bo och en massa annat. Jag är så grymt taggad på det här och jag hoppas verkligen att det blir av!
 Nu till något helt annat haha. Imorgon så står jag och Maria för ekonomernas fredagsfika och vi har lovat varnadra att vårat fika ska bli det bästa fikat 2013. Så önska oss lycka till och håll tummarna för att jag inte bränner/förstör/misslyckas med någognting, haha. 
 Vi hörs senare! 
 
Saknar inte alls detta, nej nej 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback