Min vår/sommar 2013 del 1

Eftersom jag har varit borta härifrån under en längre tid så tänkte jag försöka samanfatta min sommar och även de sista månaderna innan sommaren i några inlägg här framöver. Vi börjar med det här :) 
 
 
I början av april så åkte jag och Lotta till Tyskland i en vecka. Vi turistade runt i Berlin, shoppade en massa och hälsade på henner mormor och morfar. Jag lyckades även dränka min systemkamera under den här resan, därav dåligt med bilder, hehe. 
 
 
Jag och Lotta var även och kollade på en av Justin Biebers konserter i april. Vi hade Golden Circle biljetter så vi hade grymma platser och hade en grym kväll i Globen! 
 
 
Under våren har jag spenderat många både roliga och tråkiga dagar med bästa 9D. Många minnen i den klassen! 
 
 
Jag och Lotta han med att gå på en till konsert. Denna gången var det One Direction på Friends Arena. Vi hade inte lika bra platser som på Justin Bieber konserten men killarna var helt klart lika grym ändå! 
 
 
Så var det dags för skolavslutning! Jag tror de flesta både grät och skrattade den här dagen. Vi började dagen med själva avslutningen i kyrkan, och sedan hade vi våran avslutningsfest, som var grym(!!!), på kvällen. En dag fylld med blandade känslor. 
 
Det var nog ungefär de största grejerna som hände under våren. I nästa del så bli det en samanfattning över sommarlovet. 
 Kram! 
 


» Esme

saknar Noret som fan!! fick bara lov att säga de! HAHA!

Svar: Hahaha jadu du är inte ensam!!
Amanda

2013-09-08 // 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback