Åka bräda

 
Åkte upp till Grönklitt imorse för att åka snowboard med Maria. Vi har länge pratat om att vi vill lära oss åka, så idag åkte vi upp och hyrde varsin och åkte i några timmar. Och jäklar vad svårt det var! Har ny respekt för alla snowboardåkare därute. Hur klarar ni det? Tror jag spenderade mer tid på marken än faktiskt på brädan haha. Barnbacken som ni ser på första bilden var den enda jag vågade åka i (hej kontrollbehov) och det var nog bara två gånger jag kunde åka ner för hela utan att ramla. Men även om et var svårt så var det väldigt kul. Definitivt någontng som jag skulle vilja lära mig bättre. Roligt att kunna variera slalomen med någonting! 

 
 
 
 


» Elsa

Visst är det kul :). Minns att jag också ramlade mycket i början, heeeela tiden rättare sagt. Men med träning träning träning släpper det och sen är det ännu roligare! Så åk på!!

Svar: Haha ja det var seriöst inte lätt det där. Men jättekul ändå! Får lov att öva mer nästa vinter :)
Amanda

2014-04-07 // 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback