18 aug 2014

Andra ''riktiga'' dagen i Huffman har varit en grym dag! Vaknade vid nio, åt fruksot och gjorde mig i ordning. Vid halv tolv kom Aaron och hämtade mig, och sen åkte vi och åt lunch på Chilis. Efter lunch skjutsade Aaron hem mig igen. Sedan var jag hemma ett tag, och sedan åkte jag och mina värdförlädrar till min high school för att välja klasser. Där fick jag prata med någon på kontoret och välja mina klasser, kommer få mitt slutliga schema nästa måndag så då kan jag lägga ut det här. 
När vi var klara på kontoret åkte vi till skolans football field. Där fick jag träffa en utav tränarna och även de andra ''ungdomstränarna''. Jag pratade lite med dem, och sedan fick jag vara med på min första football practise! Jag och de andra tränarna fixade vattenflaskor och ispåsar till spelarna, men det var typ de ända vi gjorde. Ananrs gick vi bara runt på planen och pratade med varandra och spelarna, så det var grymt kul! Tror vekrligen jag kommer trivas med dem. 
När träningen var slut mötte jag upp Aaron igen, och så åkte vi hem till mig och åt middag med min värdfamilj. Nu så sitter jag på mitt rum och ska snart hoppa in i duschen. Imorgon ska jag och min värfamilj åka till ett zoo i närheten, så det ska bli kul, och sedan om jag hinner hem så blir det football practise igen. Jag har bara varit hät i två dagar men allting känns så himla bra! Just nu är jag så jäkla taggad på mitt år här!
 
Lunch på Chilis 
Min high school 
Läktaren nerifrån the football field 
Springande fotbolls killar 
 
 


» Emi

Alltså fyfan vilken stor skola då amanda! Jätte fina bilder <3333 kram

2014-08-19 // 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback