Hargrave Day 2

Andra dagen på high school avklarad, och måste säga att den var bättre än den första! Kom till skolan kvart över sju, hade US History som första klass. Där pratade vi om the civil war och jag var helt lost. Alla verkade kunna jättemycket, och jag och Sofia bara satt där och fattade ingenting haha. 
Efter US History hade jag Business Law. Där gjorde vi inte så mycket, utan gick typ bara igenom mer regler. Efter den klassen hade jag sports medicine. Där fick var och en utav oss ställa oss längst fram i klassrumet och presentera oss i en minut. Såklart ville läraren (som förövrigt även är oss student trainer's tränare/head coach) att jag skulle prata svenska haha, så det var lite kul. Fick även lappen på bilden nedanför av en kille i den klassen, och tyckte det var så gulligt. Var seriöst höjdpunten på min dag! 
Efter den klassen hade jag engelska. Där hade vi typ ett litet mini test, dock inte jättesvårt så det gick bra tror jag, Efter english hade jag lunch. Efter det hade jag dans, ska dock som sagt byta den klassen, och efter dansen hade jag photography. Jag funderar på om jag ska byta den klassen också, då den faktiskt verkar vara min svåraste klass med väldigt mycket läxor. Men samtidigt gillar jag den klassen och även människorna i den, så vi får se. 
Efter fotoklassen hade jag matte, som var hur enkelt som helst. Det var typ matte som vi gick igenom i åttan/nian. Efter matten hade jag training till halv fem ungefär. Seriöst, att bli en student trainer är det bästa jag har gjort. Trots att jag håller på att dö av värmen så är det the best part of my day. Älskar det! 
Efter träningen åkte jag hem, åt middag och gick ut och la mig i poolen ett tag. Nu har jag precis duschat och ska snart gå och lägga mig. Min plan är att lägga mig innan tio, då jag bara har sovit ca fem timmarde senaste dagarna så jag kan behöva lite sömn haha. Vi hörs imorgon! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback