Sophomore game

Var med (som tränare, inte som spelare haha) på mitt första football game idag! Dock bara en sophomore match, men ändå! 
Annars har dagen varit en vanlig dag i skolan. Hade English, Aquatics, Office Aid och Algebra. Efter skolan hade jag träning och direkt efter träningen hade de matchen. Vid halv åtta någon gång åkte jag hem, så var alltså på skolan i över tolv timmar. Trots det kändes det som om dagen gick jättefort, och jag gillar verkligen att vara i skolan så jag klagar inte! 
Imorgon har jag skola som vanligt, och på kvällen spelar Varsity sin första football game för säsongen, så det ska bli kul! Vet dock inte om jag ska vara med och jobba under matchen än, så vi får se. Det ska iallafall bli grymt spännande att få uppleva min första riktiga Varsity football game, jag är riktigt taggad! 

Jag och några utav de andra tränarna igår på Meet the Falcons 





Å så spännande och kul! :) Kram på dig!

2014-08-29 // 07:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback