Varsity Football Game

Hallå! Borde egentligen ha lagt mig för länge sedan och mina ögon håller på och trilla ihop så det får bli ett kort inlägg. Hade skola som vanligt idag. Skolan slutade vid tre någon gång och då åkte jag hem. Vid kvart över fyra åkte jag tillbaka till skolan, mötte upp de andra tränarna och började ställa i ordning inför matchen. Matchen började vid sju, och slutade vid halv tio någon gång. Killarna vann, och det var superkul att få vara med och jobba under matchen. Första kvarten var jag Riley's (the head coach) assistent, andra kvarten delade jag ut vatten till defense, tredje kvarten stod jag och Shane vid the coolers och fyllde flaskor och sista kvarten delade jag ut vatten till offense. Stämningen nere på planen var sjuk, och allt var så himla häftigt. Det var verkligen precis som på film.
Imorgon är det lördag, känns sjukt veckan har gått så grymt fort, och jag har inga planer alls förutom att ev. åka och köpa en ryggsäck. Har hittat en som jag vill köpa, så jag hoppas jag hittar den! Men nu ska jag gå och lägga mig, så gonat! Hörs imorgon! 

 

 

 


Å så himla skoj! :)

2014-08-30 // 09:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback