Americaaaa

 
 Fick in den här kommentaren igår från fina Mimmi! För det första, tack så mycket! Blev verkligen jätteglad! Texten var väldigt djup, haha, och det var lite läskigt att publicera den. Men en kul grej att ha kvar som jag kan titta tillbaka på om några år. Eller så kommer jag att komma på om ett tag att den var alldeles för djup och tar bort den. Det är antingen eller, haha. 
 Och så till frågan. Eftersom de flesta som brukar kika in här är framtida utbytesstudenter så tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva ett inlägg om hur det går med allt på utbytesfronten. Tyvärr så har jag fortfarande inte så jättemycket att skriva. Men jag kan iallafall nämna det som har hänt. 
- Fyra av fem vaccineringar är klara. Nu har jag bara en kvar och den ska jag inte ta förens än i sommar. 
- Alla ansäkningspapper och kompleteringar är klara och inskickade. Nu väntar jag bara på att bli accepterad av AYUSA. 
- Var i Stockholm i lördags på Get Ready - möte med Explorius.
- Gjorde även ELTIS testet då vilket gick så himla dåligt. Usch usch usch. 
- Har ansökt om att få ''ta ledigt'' från skolan nästa år och blivit godkänd. Nu väntar kampen om att få ta med mig min skol Mac till USA. Jag tänker ta med mig den, så är det bara. 
 
Det var nog allt. Inte jättemycket och inte jätteintressant men det är vad som har hänt hittils. Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen, men när jag inte har något intressant att skriva om så blir det att det ekar tomt här inne. Men jag ska föröka bättra mig! 
 Kram så länge! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback