Det börjar bli verkligt nu

Ja, 13 dagar kvar nu! Ni vet känslan när man är på väg upp i fritt fall på Gröna Lund, pirret i magen och rädslan över att man snart ska störta rakt ner mot marken? Så känns det, hela tiden. Ibland är pirret i magen lite större, och ibland är rädslan lite större. Känner mig lite som en vandrande emotionellt ostabil bomb just nu. Ena sekunden jätteglad och jättetaggad, och andra sekunden rädd, nervös och ångestfylld. 
I dag är det iallfall bästa Marias tur att åka över till the US! Just nu så borde hon vara någonstans ovanför Oslo. Jag var hemma hos henne en stund igår och sa hejdå, och det känndes så konstigt att hon skulle åka. Kunde inte riktigt fatta det, men det händer faktiskt! Det känns som om det var nyss vi var i Stockholm på vårt första Explorius möte. Då hade vi ingen aning om vart vi skulle hamna, eller när vi skulle åka, och nu sitter vi här. Maria på ett plan på väg till NY och jag med 13 dagar kvar i Sverige. Galet, och det börjar verkligen bli verkligt nu! 
 
 


Hej! Precis skaffat min usa-blogg, vill du göra länkbyte med mig? :)

2014-07-30 // 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback