Mary Kay

Idag kom alltså en hudvårdskonsult från Mary Kay hem till mig. Jag träffade henne första gången för några veckor sedan när Amanda hade en såkallad "skönhetskväll" hemma hos sig. Då beställde jag lite grejer som ni ser på bilden nedan, och vi bokade även in en sminkrådgivningsklass som vi så hade idag. Min gudmor Mariana var även med idag, och det var jättekul att få lite tips och pröva lite nya sminkprodukter. Gillade allting som jag prövade, men beställde endast ett färgat läppbalsam som jag verkligen älskade. Så på tisdag nästa vecka kommer hon hit igen och leverera det, och vi kommer även ha en uppföljning till dagens klass. Älskar verkligen Mary Kays produkter och servicen som de erbjuder! Det känns personligt, och man får svar på alla eventuella frågor man har. Så stort tips att ta kontakt med en konsult från Mary Kay och boka in en klass! 





Kul med nytt :D

2014-07-31 // 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback