Stockholm

Nu befinner vi oss äntligen i Stockholm! Vi åkte från Mora innan lunch, åt lunch på vägen och stannade en stund i Gälve. När vi skulle in i Stockholm så hamnade vi i värsta rusningstrafiken så vi kom till Jespers lägenhet, där vi ska bo, vid halv sju någon gång. När vi hade lämnat våra väskor gick vi och köpte frukost och middag, och nu sitter vi här i lägenheten igen och kollar på fotboll. 
Imorgon blir det upp tidigt för 8.08 går bussen mot ambassaden. Första gången sen skolan slutade som jag ska upp så tidigt tror jag, så jag är inte så jättetaggad på det haha. Men det ska nog gå bra, bara jag hinner dit i tid så ska det nog vara lugnt! 







fina bilder :)

2014-07-01 // 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback