Fredag utan fredagsfeeling

Hej! 
Nu är jag hemma igen från vår lilla trip ner till Örebro. Igår var vi inne i Örebro under förmiddagen, och vid tre någon gång åkte vi hem. Vi var hemma vid sju/åtta någon gång men då mådde jag så dåligt så jag gick och la mig direkt. Idag är jag back on track igen, och har hunnit med tandläkarbesök och VISA fotografering. Tandläkarbesöket var mest för att kolla tänderna inför USA, och fotograferingen gjorde jag för att jag måste ha med mig ett kort till den amerikanska ambassaden nästa vecka. Båda besöken gick bra, tandläkaren fick misshandla mig lite och jag lyckades fastna på bildena. Förutom detta har jag inte alls gjort mycket idag. Legat på soffan, kollat på film och tagit det lugnt. Klagar dock inte, det behövs sånna dagar ibland också. 
 




» EK

Amanda jag saknar dig så mycket <3333 love ur blogg gurl! puss puss puss

Svar: Emilia saknar dig också!!! Mora ekar tomt utan EK!! <33333
Amanda

2014-06-28 // 01:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback