Like every single wish we ever made

Vanligtvis brukar måndagar vara segaste dagen på veckan, men idag har det verkligen inte kännts som en måndag för min del. Tappar verkligen veckorutinerna helt när jag inte jobbar eller går i skolan. Idag har jag iallafall handlat lite inför fredag, och när Lotta slutade jobba kom hon hit och var här till första VM matchen slutade. 
Nu ligger jag i sängen, kollar på Gossip Girl och väntar på att håret ska torka. Imorgon åker jag som sagt till Stockholm och på onsdag ska jag till amerikanska ambassaden. Spännande och lite läskigt. Men bara jag kommer ihåg alla papper jag ska ha med mig kommer det förhoppningsvis gå bra! Sjukt att det bara är 43 dagar till jag åker nu! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback