Choose to shine

 Alltså vädret! Älskar det! Blir så himla glad bara jag kollar ut genom fönstret. Hoppas verkligen att våren är här för att stanna. Jag känner mig klar med vintern för den här säsongen nu. Fingers crossed. 
 Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt och haft en helt okej måndag. Jag blev dessutom precis klar med en historieuppgift som inte ska vara inne förens på fredag (!!!! vad händer Amanda?), men det kändes ändå skönt att bli klar med den. Så mycket mer har jag inte haft för mig idag, bara gått runt och tänkt på USA som vanligt haha. Mina kompisar är nog lagom trötta på att det är typ allt jag pratar om, och bättre kommer det nog tyvärr inte bli när jag får värdfamilj. Snarare värra, haha. Ledsen hörrni 
 
Tog dessa bilder igår när jag var ute och sprang. Jag säger det igen, jag ÄLSKAR vädret. Så himla fint. Snälla solen lämna oss inte. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback