En bra dag

 
Ja som rubriken säger har detta varit en riktigt bra dag. Vädret var underbart, backarna var nästintill orörda när vi kom dit på morgonen och ja, ni ser själva hur jäkla fint det var. Vi kom dit vid nio och åkte skidor till tolv ungefär. Sen åt vi lunch och gick en tipspromenad på sju kilometer efter det. Inte jättekul direkt, men hällre det än att sitta inne i skolan på lektion.
 Nu har jag precis tagit en dusch och ska börja plugga tyska. Om jag hinner så hade jag också tänkt kolla på nya Blacklist och Top Model. Och äta nån våffla hade jag tänkt hinna med också. Obligatoriskt på våffeldagen. Som jag läste på twitter: Sweden: The only country with national holidays for pastry and people take it seriously. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback