Friiiiday

Hejsan! 
 Ska alldeles gå ner och laga middag så det får bli ett kort inlägg. Skriver detta på sjukt skakiga armar pga dagens träningspass. Gud vad jobbigt det var. Kommer ha såååååån träningsverk i armarna imorrn. Vi körde ett program på ca 10 övningar ute i gymmet med en PTn Jonas, och det var sjukt jobbigt. Aja skönt att det känns att man har tränat iallalfall! 
 Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Var i skolan på förmiddagen innan träningen och efter träningen gick jag och Albena på stan en stund medan vi väntade på bussen. Ikväll så ska jag ta det lugnt, njuta av att det är fredag och kolla på Let's Dance. Mysfredag med andra ord. Nu ska jag sticka ner och fixa middag som sagt (Isabell det blir tacopaj med ris, mums) så hoppas ni får en fin fredag hörrni! 
 
Jag och Albena innan träningen. Vi satte på oss ett par boxningshandskar och flummade runt lite, hahah. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback