När det inte riktigt blev som det var tänkt

 
 Blev lite (väldigt) inspirerad av Matildas inlägg på hennes blogg, och tänkte att det kunde vara kul att göra ett liknande. Dessa är endast ett fåtal av alla de bilder jag hittade som inte riktigt blev som det var tänkt. Herregud vad jag satt och skrattade när jag kollade igenom alla gamla bilder. Har så sjukt många bilder på min gamla dator som jag egentligen borde lägga över på macen. Tror dessutom att den gamla datorn har fått virus, så det kan nog vara en bra ide att lägga över bilderna någon annan stans. Hur som helst, enjoy bilderna och hoppas ni ler lite åt dem iallafall :) 


» Sofia

hahah, härliga bilder!!

svar: åh, haha det var lite kul! vad heter kaninen? kramkram!

Svar: Hahah ja eller hur, blir glad bara av att titta på dem! Licci heter hon, en liten, eller egentligen ganska gammal, dvärg vädurs tjej. Har snart haft henne i fem år och hon är så mysig. kram!
Amanda

2014-03-23 // 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback