Happy Tuesday

Tisdag in the United States och jag har det bra. Riktigt bra för tillfället faktiskt. Skolan och träningen rullar på som vanligt, och igår var jag, Martina, Juliette, Nicole och Destiny på bio och såg the Best Of Me. En riktigt mysig film, dock sjukt lik the Notebook. 
Idag åkte jag hem med Shane och hans bror efter träningen, och sen jag kom hem har jag bara duschat, ätit och gjort läxor. Nu är jag äntligen klar med alla läxor, lunchen är packad och jag är redo för att gå och lägga mig. Råkade försova mig ganska rejält imorse då jag vaknade när Juliette smsade mig tjugo minuter innan skolan började att jag hade missat bussen. Så idag är mitt mål att gå och lägga mig tidigare än halv tolv som jag tyvärr brukar göra, så jag orkar upp i tid imorgon. 
Jag hade tänkt att skriva inlägget om Homecoming igår, men då jag kom hem så sent efter bion hann jag inte, och jag väntar fortfarande på bilderna vi tog innan, så när jag får dem kommer det inlägget upp!
Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt och kram på er! 
 
Bilder från idag. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback