Above the clouds

Sitter just nu och lyssnar på Sam Smith och väntar på att mitt hår ska torka. Tydligen fanns det ingen hårttork i den här stugan och varken jag eller min värdmamma tänkte på att ta med någon, så nu får jag sitta här och vänta på att det ska torka haha. 
Idag har vi åkt runt i Rocky Mountain National Park hela dagen. Vi åkte upp dit vid halv åtta imorse, såg en massa djur, en massa träd och en himla massa fina utsikter. En riktigt häftig park det där! Imorgon ska vi åka in i parken en kort sväng igen, och sedan åka ner till downtown Estes Park. Det blir sista dagen i Colorado, för på tisdag börjar vi åka ner till Texas igen! Som sagt, jag saknar Huffman! Det ska faktiskt bli skönt att åka tillbaka och få gå tillbaka till skolan! Dock inte jättetaggad på alla läxor som jag kommer få lov att göra då jag missat så mycket, men men. Är bara glad över att jag kommer dit snart igen! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback