Autumn is a second spring when every leaf is a flower

Idag har jag setat i bilen största delen av dagen, men ärligt talat gör det ingenting när omgivingen ser ut som den gör. Så himla fint överallt. Satt med lurar i öronen och bara njöt av utsikten i fem timmar haha. 
Nu är vi iallafall i Woodland Park, en liten stad i mitten av Colorado. Vi kom hit runt fem, då åkte vi till stugan (snarare lägenheten) som vi bor i och sedan åkte vi och åt middag på en resturang i närheten. Som ni märker finns det wifi även här, så jag kommer kunna blogga! Vi blir kvar här i tre nätter, och sedan åker vi vidare till ett nytt ställe. Börjar bli van vid detta nu haha. 
Förresten, måste tacka för alla kommentarer jag fick på mitt förra inlägg! Jag blev jätteglad när jag vaknade imorse och såg dem! Kärlek till er alla! 
 
Bilder från idag.
 


» Klara

wooow vilka fina bilder!

2014-09-25 // 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback