Downtown Durango och svar på kommentar

Hej på er!
Sitter just nu och kollar på första avsnittet av andra säsongen av Blacklist (Isabell be jealous). Det är vad jag kommer göra varje måndagkväll framöver. Seriöst, världens bästa serie. 
Idag har vi iallafall varit i downtown Durango hela dagen. Vi gick runt på stan, kollade i affärer och besökte några museeum. Vid tre åkte vi tillbaka till huset, så då passade jag på att ta en nap innan vi åkte tillbaka in till stan igen vid sex. Då gick vi till en resturang och åt en riktigt god middag. De hade något typ av western-tema, för mitt i maten kommer två människor in på resturangen och börjar skrika och låtsas skjuta på varandra. Annrolunda, men riktigt kul var det haha. 
 
Två kommentarer jag fick idag:
Hej vad ska du göra i colorado?
Hej! Jag är i Colorado med min värdfamilj på semester! Vi kommer vara här i två veckor och kommer åka runt och se olika delar av Colorado under tiden vi är här. Måste dock säga att jag ärligt talat redan saknar Huffman haha. 
 
Vad heter du på snapchat? Får man lägga till dig? (svara gärna i ett inlägg)
Jag heter amhee på snapchat och ni får absolut lägga till mig om ni vill. Mina andra sociala medier som ni jättegärna får följa är: 
twitter: helgesonamanda
instagram: amandahelgesonn
 
Bilder från western resturangen 
 


Vilken fräck restaurang!!

2014-09-23 // 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback