Estes Park

Nu är vi framme i Estes Park! Vi åkte ifrån Woodland Park vid nio imorse. Då åkte vi till Cracker Barrel och åt frukost med några som min värdfamilj kände. Sedan började vi åka till Estes Park, och vi var framme här vid två någongång. Sedan dess har vi ätit en grymt god BBQ middag och åkt runt uppe i Rocky Mountain National Park. Det första vi såg när vi åkte in i parken var en massa renar/älgar/vad de nu var så jag fick lov och stanna och ta några kort. Parken var seriöst riktgit häftig, men vi hann bara se en liten del av den så imorgon ska vi dit igen! 
Det blev ett kort inlägg, men jag måste gå och lägga mig då vi ska åka till parken redan vid sex imorgon bitti. Så gonatt!
 
Bilder från idag. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback