Labor Day

Sitter just nu i köket med min värdmamma och min värdbror, alla med varsin skärm framför sig haha. Idag är det iallafall Labor Day här borta, vilket betyder att alla är lediga från skola och jobb. Så istället för att gå till skolan imorse, tog jag en lång sovmorgon fram till halv elva. Vid halv ett åkte jag, min värdfamilj och tre av min värdbrors vänner ner till Kemah. Det var ungefär som ett litet nöjesfält, fast ute på en pier. Så vi åt lunch där, och gick även runt och kollade lite. 
Nu är vi som sagt hemma igen, och min värdbror ska snart åka hem till sig. Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt alls, bara gå och lägga mig tidigt för en gångs skull så jag orkar upp imorgon. Hoppas allt är bra hemma i Sverige, saknar er! 
 
 


Hej din blogg är jätte bra. Jag att du precis har kommit till USA men jag har några frågor!
Hur långt tid tig det att komma in i språket?
Var det svårt?
Är skolan svårt i skolan?
Är det mycket redovisningar för klassen?
Vad har du för betyg i eng?
Jag går i 8an nu och skulle vilja åka när år 2015 men jag är jätte dålig på engelska är rädd att jag inte ska förstå jag D i eng vad tror du? Hur bör jag öva på min eng så jag är väl förberedd? HJÄLP

2014-09-02 // 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback