Shopping Saturday

Idag åkte jag och Sofia, utbytesstudenten från Brasilien, och min värdmamma till the mall! Jag var på jakt efter en klänning till homecoming, jag vet jag är jättetidig men eftersom jag kommer vara borta från skolan i två veckor alldeles innan homecomming så tyckte vi att det var lika bra att börja kolla nu, och jag hittade en klänning! Förotum klänningen köpte jag även lite tröjor som jag kan ha i skolan, har seriöst fått göra om hela min garderob pga. skolans alla regler. Dessutom är det GRYMT kallt i skolan, så om jag har en kortärmad tröja på mig fryser jag som bara den. Lite jobbigt då det är så himla varmt ute, så det är svårt att planera vad man ska ha på sig haha. 
När vi hade shoppat klart åkte vi hem, hämtade upp min värdpappa och åkte sedan till en italiensk resturang och åt middag med några familjevänner. Riktigt trevligt! 
Nu ska jag gå och lägga mig då klockan snart är ett och jag borde ha lagt mig för länge sedan. Vi hör imorgon! 
 
 


» Lova

Hej! Jättebra blogg!
Jag har några frågor här :
Vilken linje går du på gymnasiet och kommer du få gå om något år när du kommer hem?
Hur mycket kostar det att åka dit ett helt år ungefär?
Hur mycket pengar har du med dig?
Är det typ buffé i skolan eller är det typ en maträtt?
Och sist men inte minst , är det snygga killar i din highschool överlag?

Det var alltför mig hoppas du har det jätte bra i USA!

2014-09-07 // 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback