What's the worst thing that could happen when the worst that could happen could be the best thing ever

Just nu så sitter jag på mitt rum och pluggar till mitt engelska prov imorgon. Vi ska kunna 15 ord utantill plus deras betydelse, och jag har inte hört ett ända utav dessa ord förut så vi får se hur det kommer gå haha. 
Idag har jag iallfall varit i skolan som vanligt. Idag hade vi Block Day, vilket betyder att vi endast har fyra lektioner istället för åtta, men lektionerna är dubbelt så långa. Så idag hade jag US History, Business Law och Sports Medicine (som förövrigt är världens bästa klass). Min fjärde klass var training med the football team, älskar att det räknas som en lektion. 
Så jag hade lektioner fram till 1.10, träning fram till tre, sedan hade jag obligatorisk stödtid i valfri klass i en halvtimme, och sedan träning igen fram till fem. När träningen var slut så fick jag treatment för min vad av Riley, och sedan åkte jag hem med Aaron. Nu så sitter jag som sagt och försöker plugga, men ska snart gå och lägga mig. Att gå upp 5.30 varje morgon tar på krafterna haha. Vi hörs imorgon! 
 
Den enda bilden jag tog idag (jag vet jag måste bli bättre på att ta bilder), jag i the trainng room när jag fick tens behandling på min vad. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback