Florida trip

Andra veckan i Januari åkte jag och de fyra andra utbytesstudenterna på min skola till Florida! Vi åkte dit med två utav tjejernas värdmamma och värdsyster, och vi hade så himla kul! Vi åkte bil ner till Orlando och gick på både Disney World och Universal Studios, och åkte även till den finaste stranden ever i Destin. Tyvärr var vi bara i Florida i två dagar, och vi han absolut inte med allt som vi ville hinna med. Förhoppningsvis får jag chansen att åka dit igen någon gång! 
 
Disney World 
 
Universal Studios 
 
Destin
 
 


Åh vad jag längtar tillbaka till Florida när jag ser dina bilder! Världens underbaraste plats helt klart. Du måste verkligen åka tillbaka och se mer. Senast vi var där stannade vi i 3 veckor. Jag försöker åka varje år och då bor jag i Paris och inte i USA som du. Passa på!

2015-03-03 // 12:57:57

Nej vad härligt! sjukt avundsjuk är jag!

2015-03-07 // 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback