Last couple of days

Hello people!
I fredags så fick vi spring break här i Huffman och sedan dess har jag haft fullt upp. I fredags efter skolan åkte jag, Marcus, Nicole and Juliette till Houston för att gå på the Houston Rodeo och lyssna på Pitbull som uppträdde. I lördags var jag, Sydney, Devin, Brian och deras familjer på en stor mudding park thing hela dagen. Mudding handlar om att åka runt på fyrhjulingar i lera och bli så lerig som möjligt, och herregud vad kul det var. Loved it. Idag så har jag gjort yardwork med min värdfamilj och även skypat med folk hemma i Sverige. 
Imorgon ska jag först åka och kolla på Syds softball game, och sedan åka ner till Houston med min värfamilj och gå på the Houston Rodeo igen för tredje gången. På tisdag är det softball igen och sedan åker vi eventuellt till Louisiana. Så jag kommer ha fullt upp hela mitt spring break, men det känns ändå skönt att vara ledig från skolan en vecka, trots att jag inte har något emot att gå i skolan alls härborta haha. 
Ni får ha det så bra hörrni så hörs vi snart, kram! 
 
Friday night rodeo
 
Mudding adventures 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback