Let it snow, let it snow, let it snow

 Ja, den första snön kom idag! Riktigt mysigt förutom att det var helt omöjligt att cykla hem från skolan. Får nog ta och ställa in cykeln för vinter nu. Jag och Maria åkte iallafall ner på stan efter en skoldag fylld med prov, och satte oss och fikade på Waynes. Varm choklad och en varm macka satt inte alls fel i snöovädret. Efter det så följde jag med henne till Andreasgården och sedan åkte jag hem. 
 Nu så ska jag kolla på dagens avsnitt av julkalendern och sedan blir det Blacklist = höjdpunkten på min vecka. Haha ja nästan så är det. Ser alltid fram emot torsdagarna för att jag vet att då är det Blacklist. 
 
 


Hej! Jag ska också åka till USA nästa år! Är så sjukt peppad, önskar att det vore augusti nu haha! Det skulle vara jättekul att hålla konstakten och göra ett länkbyte. Hör gärna av dig, kram Louise :)

2013-12-29 // 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback