6 Nov 2013

 
 Haha jag kan bara skratta åt mig själv. Ibland är jag så himla klumpig/oförsiktig/ouppmärksam ja kalla det vad du vill. Iallafall så gick jag ut till förrådet imorse för att ta ut cykeln. Där ute så möter jag en granne som säger åt mig att cykla försiktigt eftersom det var halt på vägen. Jag tänker inte mer på det utan är bara stressad över att komma i tid till skolan, och såklart, när jag nästan är framme vid skolan, så halkar jag med cykeln, flyger av och mosar korgen. Landade på höften och handen, och herregud vad ont det gjorde. Tog iallafall upp cykeln och cyklade vidare till skolan där jag haltar runt resten utav dagen. Efter lunch så hade vi träning på gymmet, vilket funkade bra trots blåmärken och skrapsår. Efter träningen så cyklade jag hem, tog en dusch och åt lite. Sen dess så har jag bara setat och tyckt synd om mig själv. Haha nejdå, jag har faktiskt pluggat. Måste få undan lite plugg innan helgon och Stockholm. Snart är det dags! 
 Så för att sammanfatta detta inlägg och dagen; jag har otur när det gäller skador. Är det inte tummen så är det något annat. Haha, tur iallafall att det än så länge bara gäller lindriga skaor. Let's hope it stays that way. 


» Tess

Haha, så himla bra citat! :) Kram

Svar: Haha ja eller hur! Passar bra in på mig känner jag :) Kram!
Amanda

2013-11-06 // 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback