Happily

Måndag igen. Denna måndag har som tur är varit helt okej. När vi slutade skolan vid halv tre så åkte jag och Maria till vår gamla högstadieskola. Vi behöver ett rekomendationsbrev från en engelskalärare til AYUSA, och eftersom vi bara har haft våran nuvarande i några veckor tyckte inte han att han kunde göra en rättvis bedömning. Så då fick det bli våran gamla högstadie engelskalärare istället! Det kändes väldigt konstigt att gå i de gamla korridorerna igen. Jag skulle inte säga att jag saknar att gå på den skolan, men det finns så himla många både bra och dåliga minnen där. Jag gick ju ändå tio år i den, mer än halva mitt liv.
 Jag och Maria träffade iallafall en massa andra lärare som verkade sakna oss, och vi satte oss även och fikade med världens bästa Birgit ett tag. Birgit är helt klart den coolaste läraren jag har träffat. Saknar henne verkligen! 
 Ikväll så är det plugg som gäller, som vanligt. Tyska, ekonomi, svenska och engelska. Yeeeeey.
 
Lyckades iallafall sätta ett avtryck på skolan innan jag slutade. Denna målade jag och Maria som ett projekt sista året och pryder nu korridorsväggen. Bästa Mr. Blackhawks. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback