Måndag

 
Gick upp vid sju imorse, åt frukost och åkte sedan till lasarettet. Där så fick jag prata med en läkare och sedan ta blodprover. Proverna var för att kunna ta reda på allergier inför året i USA. Explorius kräver inte det, men det kändes skönt att få det gjort ändå. För att kunna vara på den säkra sidan. 
 När jag var klar på larasettet så åkte jag hem och la mig igen. Sov ett tag och sen dess har jag tagit det lugnt och fått lite läxor gjorda. För typ 10 minuter sedan så kom Lotta hit, och nu så sitter vi och fikar och kollar på TV. Resten utav kvällen blir nog fortsatt lugn och jag ska nog försöka gå och lägga mig hyffsat tidigt iallafall så jag orkar upp till skolan imorgon. 
Vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback