Sovdags

Hejsan! 
 Ligger just ni sängen och ska alldeles strax sova. Tänkte bara kika in här en snabbis först. Idag så har jag inte gjort särskilt mycket alls. Åkte till Rättvik på förmiddagen för att träffa pappa en sväng, åkte sedan och tränade på Koppjärk när jag ändå var i Rättvik och efter det åkte jag hem igen. Sedan dess så har jag mest tagit det lugnt här hemma och kollat igenom hela Portkod1321 säsongen och även kollat på Bron. 
 Imorgon så är vi lediga från skolan, men det blir ändå en tidig morgon för mig för vid åtta så ska jag upp till lasarettet och ta lite prover. Trots det så är det iallafall skönt att slippa skolan en dag :) 
 Vi hörs imorgon! Gonatt! 
 
Bild ifrån kvällen igår hemma hos Natalie :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback