16 Okt 2013

Hej! 
 Just nu sitter jag och pluggar/ kollar på One Tree Hill. Tyvärr ligger fokuset inte på det de borde, pluggandet, utan mer på serien. Jag är jätte efter och började faktiskt kolla på det igår. Jag har sett lite avsnitt innan, men först nu som jag har börjat kolla på dem i ordning. Måste säga att jag verkligen älskar serien! Nu är jag typ beroende och vet numera hur mina kvällar kommer se ut haha. På något sätt känns det ändå rätt skönt att ha en serie att följa. Har inte haft det nu på ett tag och jag saknar det lite! Dessutom så känns det som det hör hösten till lite att ligga inne och mysa med någon bra serie.
 Aja nu ska jag återgå till datorn och föröka få lite plugg ur vägen. Vi får se hur det går haha, kanske slutar med att jag kollar på oth ändå... 
  
 
 
 


Jag har sett klart one three hill och det är en sån galet bra serie, bästa jag sett!

Svar: Ja så grymt bra! Är bara på andra säsongen än så länge men jag älskar den hittills!
Amanda

2013-10-21 // 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback